Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.08.2007 09:16 - НЕ ТЪГУВАЙ
Автор: snowyfluff Категория: Изкуство   
Прочетен: 4527 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 25.08.2007 09:18



Салис Таджер

Не тъгувай, макар да е тъжно
Не тъгувай, макар да боли.
Идва зима! Защо да се лъжем?
И студено е. Падат мъгли.
И понякога се свива сърцето.
Губят стойност най-скъпи неща
Няма птици!
Угасват в небетосветлините.
Ще дойде нощта.
Не тъгувай, живота е кратък
Всичко тук е - и пъкъл и рай
Всичко вземай и дай без остатък
работи и обичай до край.
Сбогом слънце!
Защо да се лъжем.
И студено е.
Падат мъгли.
Не тъгувай, макар да е тъжно.
Не тъгувай, макар да боли.

------------------------------------------
...внезапно, като в приказка прекрасна,като в чудесен, фантастичен сън,целунеш ме задъхано и страстнои тръгнеш с мен - в нощта,в дъжда - навън ...

Давид Овадия



Гласувай:
0



1. martiniki - Искам да ти оставя това
03.09.2007 16:19
Заклинание

Не тъгувай, моя обич, първа и последна,
не тъгувай и не питай - аз не знам, не знам.
Не умирай, моя мъко, мъко ненагледна,
няма да те дам, няма да те дам.

Тихо стъпвай, моя обич, тихо влез при нея,
превърни деня във вечер и нощта във ден,
дай й снежен мраз през юли - януарска жега,
както правиш с мен, както правиш с мен.

Почерни я, моя мъко, бял ден да не знае,
изсуши я с огнена ръка!
Не жали я, моя мъко, мен жали - така е,
с мене е така, с мене е така.

Миряна Башева


Много ми се щеше да намеря песента, но не успях.
цитирай
2. snowyfluff - martiniki, много ти благодаря :)
04.09.2007 09:06
...и нещо за "благодаря"

ЛЕКА НОЩ

Ти "лека нощ" ми каза, мила,
но лека ли ще е нощта?
Щом двама ни е разделила,
тогава ще е тежка тя!
Макар душата ти любяща
да чака края на нощта,
ти с "лека нощ" не ме изпращай,
защото ще е тежка тя!

Блазе на тез, които знаят,
че двама ще са през нощта!
Те "лека нощ" не си желаят,
но винаги е лека тя!


Пърси Шели :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: snowyfluff
Категория: Забавление
Прочетен: 73350
Постинги: 19
Коментари: 8
Гласове: 128
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930